tisdag 25 september 2012

Missoni-mania!

Idag var det heeelt galet på Missoni-släppet på Lindex.
Det var insläpp kl 8.00 och jag kommer dit vid kvart i åtta och tror det ska va lite folk...ahhh, så fel!
Det va världens längsta kö (tyckte jag). Hoppet försvann att jag skulle få köpt något idag, men väl inne lyckades jag armbåga mig fram i detta kaos!
Och jag fick tag i allt jag ville, är såå nöjd!!!

Men kaoset som var där går nog inte att beskriva, folk trängdes, slet, var som galna så man var ju tvungen att göra samma sak om man skulle få tag i nåt.



Gud vad fina saker de hade, så fina färger också, jag gillar ju lite ljusare och klarare men de va mycket finare än på reklamen man sett i tv och tidning.

Här är mina fynd (typ hela kollektionen,ha,ha):



Köpte dessa två likadana klänningar i två olika färger.



Här är klänning nr3, lite 60-tal med fin lila färg i.



Den här koftan hade jag egentligen velat ha i en annan färg men fick bara tag i denna, kan nog matcha upp den med ett snyggt stort halsband.
Annars är den nog väldigt användbar i vardagen.



Den här omlott-klänningen är min absoluta favorit!
Den är ju bara sååå snygg i färgerna och sitter perfekt!
En riktig "Angelica-klänning"!
Love love love!!!



En sjal fick jag även tag på, perfekt att ha i håret!




Ett par ballerina, hade enorm tur att få tag i ett par, det va inte så många och de gick snabbt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar