torsdag 13 september 2012

Ljumma kvällar








Ljumma kvällar här i Turkiet, så mycket jag gillar värmen!
På kvällarna är det ca 30 grader men det är väldigt behagligt, 
vi har varit ute och käkat, lite turkisk mat och sen hittade vi vårt lilla "hak" sen vi va här sist som gör så himla goda Mojitos.

Sen blev det lite strosande bland hojtande turkar som vill sälja och massa turister i Bazaar-området.
Jag hittade inget där, finns mest bara fake-väskor och kläder som inte är min stil, 
men däremot så ska jag leta smycken, de har ett enormt utbud av billiga smycken som man inte hittar i Sverige så jag ska kolla lite efter det någon annan dag.
Man får lite smått panik när de nästan drar in en i affärerna så jag får förbereda mig mentalt innan ha,ha!


Kvällens outfit blev denna: 

Topp / Minns ej, en tubtopp.
Kjol / (NY!) Monki
Skärp / Ginatricot
Sandaler / Bianco
Smycken / Lite ihop-plock av min samling.




Den goda Mojiton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar