måndag 5 juni 2017

Möhippa!

Hej alla, har haft den roligaste möhippan ever!!! Så jäkla lyckat. I lördags blev jag kidnappad av tjejerna och Jonas fick sin svensexa samtidigt. Det blev bla. gokart, drinkar på lilla torg, shopping, middag a´la Sex and City style på skybar och utgång. Helt galet lyckat och kul! Jag vill typ göra det igen :)
Ett uppdrag var att jag fick 1000 kr att köpa "kvällen outfit" på Zara (favvobutiken). Jag hade även en väldigt "fin" outfit under dagen och detta skulle dokumenteras i bloggen så här kommer den "fina" outfit jag fick ha på dagen:





Blus - Baum und Pferdgarten
Väst - Signad Roxette väst
Rosa ordensband - Buttericks
Huvudbonad - ?
Studentorm - Hannas (som jag kan ha gett henne)
Väska - Melba
Hårsmycke - ?
Byxor - Bikbok

Vad tycks?

 Kommer nu till en lite bättre look, den jag köpte på Zara för kvällen:



 Jumpsuit - Zara
Skor - Zara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar