måndag 18 juli 2016

Royal Albert

Får nog säga att ett av mina bästa köp i London är mina 5 koppar från Royal Albert! Är helt förälskad i dem. När jag senare gick in på deras hemsida så kan jag säga att jag är helt förälskad i allt! Vill ha MER! Men tyvärr så hittar jag inget att köpa i Sverige och frakten på deras hemsida är rätt saftig. Men jag hittade dessa på Harrods inne på flygplatsen faktiskt, just när vi skulle åka. 



Dessa två kopparna med fjärilar på är från deras kollektion med supermodellen Miranda Kerr. Hon har varit med och designat en hel serie för Royal Albert.



Dessa tillhör en serie där de hyllar att Royal Albert funnits i mer än 100 år och varje mugg är från ett årtionde. De har 10 st, 1900-1990. Otroligt vackra, jag köpte som sagt 3 st av dessa muggar i denna serie.








Tips! Gå in på deras hemsida och kika! Länk Här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar