lördag 16 juli 2016

Pics of day 3 in London


Lite bilder från där vi bor. Gillar gatorna och det gröna här.




Hittade den här fina undangömda gatan med helt fantastiska blommor och fina dörrar.


Promenerade sedan igenom Hyde Park så vi kom till Knightsbridge och Harrods.





 Vackra byggnader i Knightsbridge.


Harrods. Här köpte jag te. Deras "Food hall" är utomordentligt vacker! Har ju varit där inne när jag bodde här men då såg jag nog allt med andra ögon. Var inte så intresserad av vackra bakverk och maffig arkitektur som deras "food hall" har att erbjuda. Men nu gick man där och njöt. 

Sen fyndade jag faktiskt en jacka på Guess butiken som låg ett stenkast från Harrods. Visar den senare.
Sedan mötte vi upp min kära vän från London, Diego! Så kul att ses, vi har inte setts på ca 10 år! Galet, men det kändes som igår. Det får inte gå så långt tid tills vi ses igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar