söndag 5 oktober 2014

Violet!



















Topp / H&M
Jacka / Benetton
Halsband / Luxury Details
Byxor / Missoni for Lindex
Skor / Zara
Väska / Forever21

Igår, lördag gick vi till Lilla Torg och åt på Mello Yello, valde en lite lila look med byxor som jag faktiskt kan ha fortfarande (men med ett gummiband i knäppningen som håller ihop dem).

Tycker att så länga man inte har svullna fötter och blivit för tung så tycker jag man kan ha högklackat!
Tycker det ger en snygg siluett och allt blir snyggare med ett par "high heels".

Mina skor är från Zara och jag älskar dem!
De är supersnygga och faktiskt sköna, det ända jag kunde klaga på igår är att det blev lite kallt i och med de är öppna, men ska man vara fin får man lida pin ;)

Mitt mörka plommonfärgade nagellack kommer från OPI och passar perfekt nu till hösten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar