torsdag 30 oktober 2014

Dinner at Le Parc Aux Cerfs!












Åt en god middag på Le Parc Aux Cerfs, en fransk restaurang i vårt område.
Det var väldigt trevlig personal och trots det var söndag blev det snabbt full restaurang.
Jag valde en fiskrätt och Jonas valde anka.
Båda rätterna var supergoda och ett plus på denna restaurang var att menyn fanns på engelska, bra för oss som inte kan franska ;)
Till efterrätt valde jag en fikonpaj med hemmagjord glass, den var verkligen supergod, Jonas tog en chokladkaka som smälte i munnen!

Detta var vår sista middag i Paris och tiden går fort,tycker denna resa har varit så bra och skön, vi har verkligen bara tagit det lugnt, gått mycket (så mina benhinnor har värkt) och sett det vi ville.
Shoppingen för mig blev inte så mycket, en topp från Forever21 som jag visar sen och det jag var mest nöjd med; ett stort Eiffeltorn som ska stå på vår skänk i vardagsrummet.
Bilder kommer sen.

Tänkte även shoppa en grej på Louis Vuitton men det var söndag och den ända butik som var öppen var den på Champs-Elyseés och där var den slut, typiskt!
Åker upp till Stockholm i slutet av november så jag kanske smiter in på LV och kollar om de har den där, får se... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar