måndag 14 januari 2019

Mustard





Topp - (Ny!) NLY från Nelly.com
Hårband - Glitter

Har alltid tänkt att jag hatade färgen senapsgul när det kommer till kläder, i alla fall på mig.
På andra kan det vara fint men har aldrig trott jag någonsin skulle gilla den färgen på mig...men nu tror jag att jag kanske får ändra mig.
Köpte denna topp på Nellys rea i tron om att den skulle vara gul men den var typ senapsgul, men jag provade den och insåg att denna typ av senapsgul faktiskt passade mig bra.
Lite kul hur man som 37-åring kan komma på sådana här saker!

 Top - (New) NLY from Nelly.com
Headband - Glitter

Thought I didn´t like the mustardy yellow colors in clothes until now (on me anyway)! But I must say I really like it and it´s way better than I ever thought! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar