torsdag 17 januari 2019

Mitt 2018

Här kommer min lilla resumé på mitt 2018, det är alltid kul att se igenom alla bilder man har och se vad man faktiskt har gjort under året.
Så här kommer mitt 2018!




Plåtning för Jacquelines kollektion som hon skulle visa i New York. Jag och rebecca gjorde håren på modellerna.
 
 New York!!!!!
I februari åkte jag, Jacqueline, Alexandra,Rebecca,Sara och Simon till new York för att se Jacquelines klädkollektion visas på New York fashion week. Så kul vi hade och det var magiskt att sitta på front row och se kollektionen! Så stolt!
 

Året 2018 var också året då jag började Youtubea. Det har definitivt varit mycket mer jobb än jag förstod men också såååå himla kul!
  
 Midsommar, en start på en låååång och varm sommar vi aldrig glömmer! Fast den började ju redan i Maj.

 Vi gjorde om hela framsidan med nya rabatter och nytt utseende, mycket slit men fint blev det! 
Vi fixade även i pannrummet, Elly hjälpte till så klart...med stil!

 Underbara Italien och Toscana! hjälp vad vackert. Här fick det bli vår bröllopsresa, och det ångrar vi inte!!!

 Jag sätter igång och målar en massa tavlor som sedan ställs ut på min fina vän Jennys salong.
Så kul det var!

 I oktober åkte vi med Ellys farmor och farfar till Turkiet! Sol, bad och åter bad, så mysigt!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar