måndag 2 januari 2012

Äntligen på Bali!

 Äntligen har vi kommit till Bali efter en låååång resa, ja typ 22 timmar från dörr till dörr, så man är så mör!
Och jag har aldrig varit så här skabbig som nu. Men väl framme så fick man fräsha till sig och återse min kära vän tandborsten :) :)

Vårt första boende är en resort i Nusa Dua som heter Kind Villa Bintang,
här är sååå fint!!! Vi har något slags delux-rum som är jättemysigt med fin balkong och sen har vi stranden några meter ifrån.
Här kommer lite bilder härifrån:






Gud vad jag är blek! Man blir liksom bländad ;) Men tanken är ju att jag ska ändra på detta, och det är snabbt!
Tar lite välkommsdrink vid strandbaren, ahhh life is good!!!!

Under den korta tiden vi varit här har det varit sol,regn,åska och mulet men jäkla varmt! Här är regnperiod nu så man vet aldrig hur vädret ska bli men det skiftar fort och sol kommer vi troligtvis ha var dag (får jag hoppas) men också lite regn.
Men om man sitter på balkongen under tak med en bok så är regn inte helt fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar