torsdag 26 april 2018

Today






Topp - Oasis
Kjol - Zara

Hej på er, har ju varit lite dålig på att uppdatera bloggen och det har väl varit att allt bara har rullat på i 110 typ. Sen kom ju lite vårväder och då har jag börjat fixat i trädgården som jag bara älskar!
Sen gör jag ju även lite videos vilket tar väldigt mycket tid, så där har ni lite förklaring. Men, jag ska bli bättre, det är ju roligare när det är ett jämt "feed" här på bloggen.
Idag blev det ännu en vår look, en älskad gammal kjol från Zara som jag bara älskar och en demin topp till det.
Sminkningen måste jag nämna också, det går i rosa och den här härliga limegröna/mintiga nästan duochrome färgen. Allt kommer från paletten Juvia´s Place och heter "The Douce Palette",äääälskar den! Om ni gillar färg och mer dessa pastelliga vårfärgerna är detta för dig. Den har även lite starkare nyanser och de är väldigt pigmenterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar