torsdag 8 mars 2018

Hair & Makeup inspiration

En person som inspirerar mig i både hår och makeup är Dorit Kemsley som man kan se i "Real Housewives of Beverly Hills". Det är ett program som jag verkligen gillar att titta på, ett "guilty pleasure"program alltså! De rika kvinnorna i Beverly Hills, de har ju så mycket pengar att spendera på både kläder och utseende och just Dorit har ju egna hår- och sminkpersoner som fixar henne. Så det kanske inte är så konstigt att hon är så snygg i håret och i maken.
Men här kommer lite bilder på det jag menar.

 1. Jag är förälskad i hennes hårt avklippta page, den är såååå fin och jag önskar jag hade tjockt hår för då hade jag provat det.

2. Här har ni den i en plattad lite inåtböjda toppar look. Snyggt med sotade ögon till.

3. Snyggt att bara locka lite slarvigt och borsta ut det sedan. Älskar att man ändå ser den skarpa kanten i topparna.

4. Gillar hur hon har fluffat upp luggen och lagt den på sidan. Och läppstiftet älskar jag, hot pink!

5. Detta älskar älskar älskar jag! Så fint med en hästsvans högt upp på hjässan och resten nersläppt. Sotade ögon och ett nude läppstift till, pricken över i:et.

6. Knuten funkar alltid.

7. Snygga Hollywoodvågor och ändå uppsatt. Love it!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar