måndag 2 januari 2017

Mitt 2016!

Här kommer min lilla resumé på mitt 2016!
 Började året med kalas, mitt och Ellys. Ellys första, det blev bla. regnbågstårta! Påsken var vi som alltid på konstrunda på Österlen och en sväng i Ystad.
 Var på Skånes djurpark, hade midsommar hos oss med fantastiskt väder. En visit i Stockholm till Nina och fina släkten.
 Jonas och jag var i London, shoppade, åt och träffade Diego. Besökte Köpenhamn, tog ett dopp i havet (Elly i vart fall), var på sommarloppisar och Elly hjälper till ute. Älskar ju att vara ute, här hjälper hon morfar att vattna.
 Det blir underbart bröllop i Varberg, jag får uppsytt en drömklänning av syrran. Hon fyller år och det firas. Åker till Göteborg och hälsar på vänner.
 Utflykter, Karins 2-års kalas och Trendkväll med Damernas värld som jag och Jenny går på. Lite av vad hösten och vintern innehöll.
 Detta året upptäcker jag Snapchats roliga filter :)Julen är här och det bakas pepparkakor och våra 2 granar kläs. Årets andra 2-års kalas, Cornelia bjuder på kalas!
 Julafton i Eskilstuna och juldagen hos kusin i Stockholm, sååå mysigt! Gott nytt år, vi firar här hemma med vänner och god mat. Tack för detta året och hoppas 2017 blir ett fantastiskt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar