tisdag 1 december 2015

Hang-ups...

...på den här vinröda sammets Chanelväskan och ett par vinröda over knee stövlar!

Har letat som en galning för att hitta en liknande men så klart billigare variant på väskan. Och har nu hittat en! Men, just den färgen är slut och kommer först in om 3 veckor så jag får nog skippa att önska mig den i julklapp och köpa den själv senare.
Ska nog även köpa vinröda over knee, men kollar nog efter jul så är de kanske på rea. Har ingen brådska.

Det här med julklappar alltså, vi ska bara ge en i släkten så det är lätt men jag och Jonas ger alltid varandra och det är kul tycker jag men i år har jag haft så svårt att hitta nåt att önska mig.
Jag tycker jag har shoppat ovanligt mycket nu men nu när jag har chansen att önska mig något så vips finns ingenting jag vill ha! Ja, det är ju de där stövlarna så klart.
MEN så kom jag på en grej som faktiskt var en perfekt julklapp. Ni får se efter jul vad det blir, så blir det i alla fall en överraskning för någon ha,ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar