lördag 12 april 2014

MSGM delivery!

Kan inte fatta att jag har fått köpa mitt/mina drömplagg från MSGM!
När jag först såg detta vackra mönster som jag fastnade så för så drömde jag om att äga det i någon form, och nu har jag fått chansen från väldens gulligaste och bästa bloggerska Malin som driver bloggen "Mogi by Malin Richardson".
Hon bestämde sig för att sälja både en underbar topp och en jacka i samma mönster, och då blev jag otroligt lycklig!!
Har ju verkligen suttit och googlat just dessa plagg i och med de inte finns längre att köpa.

Så nu har toppen kommit på posten och snart kommer även jackan, längtar till att visa er en outfit med dessa vackra plagg!

Gillar även idén av att återanvända plagg,väskor, accessoarer mm. känns bra för miljö och plånbok.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar