torsdag 27 mars 2014

Brunch at The Standard Grill!

Dagen efter bröllopet åt några av oss brunch på The Standard Grill.
Det va ett frosseri av god brunch-mat, jag valde Huevos Rancheros som är en bönröra med ägg och tortilla chips till, supergod!
Och våfflor med jordgubbskompott och kaffe så klart.
Va inte så sugen på alkohol om man säger så men efter att ha fått i mig lite kaffe och att typ alla vid bordet valde en drink så fick inte jag va sämre ;)
Valde en tjusig drink med hallon och champagne, och den satt fint kan jag säga.
Den gjorde susen, som en återställare, ibland är det det som behövs ha,ha!




Paul & Cathy.




Frosseri på hög nivå: Huevos Rancheros, Eggs Benedict, våfflor, Donuts!
Donutsen som Paul beställde va de absolut godaste jag har ätit i mitt liv!!!
De va så "lätta" och bara smälte i munnen, när jag kommer till New York nästa gång kommer jag åka hit och köpa dessa donuts!






Skål...igen!


Johan ser pigg & kry ut ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar