onsdag 4 januari 2012

Min 30-års dag i bilder!



Vår "riktiga" poolbar!

Mitt klädval blev en klänning från H&M med ett skärp från Noa Noa.

Efterätterna hamnade på bild, Jonas tog 3 olika (Megastora) Creme Bruleér,jag tog en varm rinnig chokladkaka. Mmmm sweet!

Började min 30-års dag med att sola, bada och läsa bok, sen åkte vi jetski som jag aldrig hade gjort tidigare, kul men läskigt i början.
Sen åkte vi till en riktigt lyxig restaurang som hette Metis.
Den låg en bit utanför och med Bali-trafik som är sjuuuuk så tog det sin lilla tid, men väl framme så var det fantastiskt!
Utsikten där går inte att besktiva eller fånga på bild , restautangen var helt öppen till ett fält med bla dammar med massa näckrosor i och små uppljusta gångar, helt magiskt!
Maten var jättegod, så en perfekt kväll!
Avlutade med ett kvällsdopp och en öl ;)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar