måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag...hmm!

Nu var det dags för en sådan här (enligt mig) lite töntig tvångsdag.
Vad är det med dessa dagar, farsdag,morsdag,alla hjärtansdag osv.
Ja, det kan vara mysigt att man gör något extra, eller hedrar en
speciell person man gillar men jag kan tycka ska man behöva en speciell dag till det?
Varför inte överraska istället?
NEJ jag hatar tvång så just denna dag (som även min älskling känner likadant med)
så blev det ett svettigt träningspass på gymmet och mina 100 situps som vanligt.
Men gud vad det var tomt på gymmet, typ öde förutom jag och singlarna (tror jag, eller de som bojkottar denna dag) ha ha, det var lite kul får jag säga.

Men något jag däremot kan känna är viktigare att fira istället för geléhallon
och rosor idag är att jag och min kära darling firar 10 år tillsammans i Maj!
Då får vi se vad vi ska göra....

Grattis alla hjärtans dag allihop!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar