tisdag 4 januari 2011

Året 2010!

San Francisco, juli.

Nu har hela 2010 gått och här är
en liten bildserie av 2010!

Min födelsedag,hade kalas för mina
vänner,bjöd på cupcakes och en egengjord "cirkustårta"!, 3 januari.






Maskerad i Ystad, februari.




Kurs i Köpenhamn, mars.


Jonas påbörjar sin tatuering.



På väg till Bittebo.




Bittebo,april.




Jonas band Lowcut spelar på KB.





Jag & Jenny rider islandshästar, juni.




Midsommar!



Maskerad i Göteborg, juni.





Alexandra blir gravid...



... och får fina söta lilla Iris som jag
har blivit gudmor till :) !!!



Finaste Iris!



Skanör, juli.




Inspelning av "Skånefruar", juli.





Hollywood, juli.




Las Vegas, augusti.


Helikoptertur över Grand Canyon, augusti.




Rom, september.



Ett resultat av drejkurs under hösten.






Blivit "moster" till min kusins fina lilla Nicole!



Jag och sötnosen :) !



Har gjort och börjat göra Brazilian Blowout
på salongen!



H&M släpper sin designkollektion,
detta året Lanvin!
Fick tag i mycket fina saker.


Konsert/show med Lady Gaga på Arenan, november.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar