torsdag 15 februari 2018

Day 2

Som ni såg i förra inslaget så har jag lagt ut visningen på min syster Jacquelines kollektion hon visade här i New York. Det blir ett hopp bak i tiden nu i detta inslaget för detta är nämligen dag nr 2. Gänget beger oss till Time Square, hit måste man ju även om jag varit här några gånger, men för Alexandra och Sara var det första gången och det är verkligen ett mäktigt ställe!



















Denna dag hade vi alla nog minst en dipp, vi hade sovit sååå lite, jag hade varit vaken i 24 timmar och sen sov jag 3. Helt galet. Så när det var dags för shopping så fick jag en rejäl dipp på Macys. Vi fick ta en lunch där på en restaurang och då kom livet tillbaka till en.


 Sen splittade vi upp lite, Jackie, Sara och Simon ville till den kända tygaffären Mood och vi andra åkte till 5th Avenue & Rockefeller Center.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar