lördag 6 januari 2018

Mitt 2017

Här kommer som alltid en liten resumé på året som gått. Vi börjar från början...
 ...med januari som alltid betyder kalas x 2. Ett för Elly & mig för vänner och ett för Elly för släkten.

 Sen blev det provning av brudklänningar och det blev många skratt! Hittade dock min drömklänning och därmed var det klart (ej denna på bilden, ha,ha!!!). Sen var det födelsedagsfest för Alexandra!

 Vi checkade in på Ystad Saltsjöbad NICE! Elly busar på museum, i januari fick Hanna och Mats lilla Eva. Och mys med stora tjejerna.

 April, då är det konstrunda, här besöker jag Hannas syster Elise som ställde ut i Hagestad. Sen var det utflykt till bokskogen.

 Vänner på middag. Här kollar vi på festlokalen för bröllopet.





Midsommar med Jenny & Linus på Österlen. Och min möhippa som blev bättre än jag någonsin kunde föreställa mig.


 Hade semester och vi var på stranden, jag förlängde håret och det bästa med 2017, Jonas och mitt bröllop!!! Helt magiskt och fantastiskt på alla sätt!



 Vi ordnar Hawaiifest och firar Jacquelines 30 års dag! Vi har tjejdag i stan med svärmor, svägerska och Elly. Vi var på Ystad djurpark och på lite andra utflykter. Hade möhippa för Alexandra där vi provade poledance.


 Alexandras bröllop!!! Och jag gjorde håret och höll tal. Vi hade "kickoff" för vår Dokumentärsklubb, det blev vintagekläder och frisyrer av mig.
Jag målar och målar, ska ha tavlor till en grej.

 Vi flyger till Turkiet med svärföräldrarna. Så skönt med semester med värme och bad.

 I november var det dop för lilla Frances som kom i maj. 

 Vi besöker släkten i Stockholm, jag går på julbord på St Markus med tjejerna. Julen blev mysig och Nyår blev kul som vanligt.

Så här hade ni året som jag har haft, hoppas ert 2017 också varit bra och att 2018 blir super!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar