söndag 8 februari 2015

Ont!

Är det inte det ena så är det det andra...
Har haft sjukt ont i mina bröst när jag ammat och har fått en tid att kolla upp det, det har känts som knivar som hugger konstant när jag ammar så det har varit fruktansvärt men det har tack och lov blivit bättre, MEN nu har jag fått tandvärk från hell!!!
Den här smärtan är olidlig! Det pulserar och jag känner att tandköttet är uppsvullnat och inflammerat.
Tyvärr är det söndag och min tandläkare jobbar inte så jag fick googla upp en akuttandläkare som jag betalade 1500 kr för att han kom fram till att jag måste dra ut tanden!
Jag känner att jag inte kan lita på någon annan än min tandläkare så jag väljer att stå ut tills imorgon då jag ringer honom och hoppas få en tid.
Jag fick utskrivet penicillin i alla fall och nu har nog svullnaden gått hål på så det lättade enormt på trycket och smärtan.
Får hoppas det är smärtfritt tills jag kommer till min tandläkare.
Varför drabbas man med massa skit på en och samma gång?
Hoppas i alla fall att oturen inte fortsätter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar