tisdag 4 mars 2014

Oscar 2014!

Jag är ju en trogen tittare på Oscarsgalan, och denna gång är jag som vanligt bänkad hemma på min lediga tisdag för att se galan som jag spelat in!
Har sett filmerna "American Hustle" och "Dallas buyers club" som båda har Oscars nomineringar.
Båda filmerna va väldigt bra, speciellt "Dallas buyers club"!
Är glad att Jared Lato och Matthew McConaughey fick var sin Oscar!

Här kommer de 6 bästa klänningarna på röda mattan enligt mig:



Cate Blanchett hade den finaste klänningen tycker jag,Sandra Bullock va fin i blått,Kates vita klänning va glamourös och lite annorlunda,Jenna har en klassisk Hollywood fjäder-glittrig klänning jag älskar! Lupita med sin ljusblå klänning är så vacker till hennes hy och den är så drömsk. Angelina bär en Elie Saab-klänning som jag tycker är fantastisk! Han är min favorit designer för galaklänningar!

Och här är de som jag tycker inte lyckats så bra:


Vad hände med Liza? Blå lugg?? Annas svarta klänning är inte min favorit.Och tyvärr så hade gravida Elsa Pataky kunnat valt en mer smickrande klänning för hennes fina mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar