tisdag 11 juni 2013

Food & beer!



Som sagt gick vi för andra gången till Coop´s place för att äta den godaste kyckling+Jambalaya, här är ett foto på den.

En annan sak jag måste berätta om är att när man går här på kvällen så ser man ibland stora kackerlackor, så jäkla vidriga dom är!!!
Nu kommer det äckligaste, när vi skulle gå hem en kväll går vi under ett träd och då hör jag något som slår i marken, som 2 stora torkade löv eller nåt ca 1/2 meter ifrån mig, nä då är det 2 stora kackerlackor som har ramlat ner från trädet!!!!
Sprattlade lite och sen sprang de iväg.
Fyyyy faaaan om jag hade fått dem i håret, vill inte ens tänka på den paniken!
:(
Usch, ja sen va jag ju riktigt nojig för att de skulle ramla på en.
Men som tur va hände det inte igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar