onsdag 8 september 2010

Tokfyndat!

Ni anar inte vilka fynd jag har gjort! Har köpt dessa helt nya
Gucciskorna på en av mina favorit second hand affärer
på Östermalm!
Sånt klipp jag gjorde, helt oanvända,äkta(så klart) och halva priset
än i affären.
Jag går alltid till mina favoriter(second hand affärerna) när jag
är här, de får hela tiden in massa fina märkesgrejer som rika östermalms-
tjejer/damer har haft och sedan tröttnat på eller bara ångrar sig.
Jag återkommer med mina tips lite senare.





På en annan second hand (eller vintage om man vill kalla
det det) så fyndade jag även dessa två skärp,
ett Gucci och ett D&G.
Va inte rädd för att pruta lite, jag va lite tveksam till att
köpa båda skärpen men då fick jag lite rabatt så då blev
de båda mina:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar