lördag 28 december 2013

Bästa julklappen!




Fick en väldigt fin julklapp av min syster, en otroligt vacker kjol som min syster har designat och sytt själv till mig.
Älskar den och älskar färgen, mitt i prick!
Gillar även designerskissen hon målat, sååå cool!


torsdag 26 december 2013

Anine dress!





Klänning / Anine Bing
Halsband / Accessorize

Premiär för min Anine Bing klänning, gillar den verkligen men det kunde varit 15 grader varmare så hade det passat bättre ;)
Jag är i och för sig en person som gärna har sommarkläder året runt, man väljer bara tjockare strumpbyxor till.

onsdag 25 december 2013

Jul-klänningen!







Klänning / Oasis
Halsband / H&M
Örhängen / Lars Wallin
Hårrosett / Accessorize


Julaftons oufiten blev detta!
Min nya klänning från Oasis och mitt halsband som är väl använt från H&M.

Christmas eve!













Julafton är här och vi började med frukost sen va det iväg till pappa och Hania för lite jul-lunch.
Efter det och ett "familjefoto"(ovan) så åkte vi tillbaka och firade hos Jonas föräldrar.
Har haft en riktigt mysig jul!

God jul!

Klä granen..

Klädde granen den 23:e, det är tradition när vi firar hos Jonas föräldrar.
Nobert fick sätta upp julstjärnan i toppen.
Älskar som har allt med julen att göra, det är kul också att man för en gång skull hinner umgås med alla.














Mjuk pepparkaka!

Bakade en mjuk pepparkaka med frosting nu till jul.
Blev faktiskt väldigt bra får jag säga.



Samlade

Nu har alla mina syskon kommit till mig, är väldigt kul att de kommer hit och och att vi alla är samlade till jul, det är inte så ofta vi ses alla så här.




Merry Christmas!


måndag 23 december 2013

Saffranspannacotta!




Jacqueline gjorde en väldigt god saffrans pannacotta igår.
Ovanpå har man krossade pepparkakor,
den ultimata julefterrätten!


Dagens!







Topp / (Ny!) Oasis
Kjol / Gina Tricot
Väska / Louis Vuitton


söndag 22 december 2013

Snart...


...är det jul!
Ska bli en mysig jul med massa folk, 15 pers som ska sova över hos Jonas föräldrar!
Lär bli en kaotisk jul men ack så mysig, längtar!!!

Blue perfection!







Här har vi jul och ev. nyårsklänningen som jag hittade på Oasis!
Helt perfekt enligt mig, tyget ät lite tweed-aktigt och den glimmar lite lite i tyget också (lagom diskret).
Ett stort halsband till den så är outfiten klar!